kjut

Titta så gullig man var en gång i tiden. Jag valde den brunrutiga skepparkavajen, inte bara för att den var hälften så dyr utan också för att jag gillade den bättre. Stört snygga outfitbilder blir det nån dag, men har ju inget vidare till kamera med min nya HTC Touch Diamond. Inte för att jag haft en störtbra kamera tidigare menmen. En systemkamera skulle inte vara helt fel, kanske nåt att lägga lite hårt förtjänade pengar på? Eller kanske skicka tomten att handla en.

Måste bara slänga in en liten grej min pappa sa förut, min humor är inte närapå hans:

Jag, mamma och pappa pratar om att sälja saker på tradera.
Pappa: Men om du säljer en sak för fyra kronor och köper den för 2 så tjänar du 2 procent!
Mamma: Nää...?
Jag: Jag tror han försökte vara rolig.
Pappa: Men det är ju ett skämt med en pojke som var dålig på matte och blir affärsman, sen när han träffar sin lärare efter många år så säger han det där.
Jag: Jaha?
Mamma: ....
Pappa går och lägger sig.

Kommentarer
Postat av: David.

Haha. Tegga is the MAN!

2008-10-02 @ 00:13:05
Postat av: Linn

hahaha stackars stig

2008-10-02 @ 10:46:03
URL: http://linnmarias.blogg.se/
Postat av: Ella

HAHAHAHHAHAHHAHHAAAAAAA

Vill du ha ett kvitto, nä det kvittar!

HAHAHAHHAHAHAHHHAHAHA!

2008-10-02 @ 17:25:46
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/
Postat av: Josse

Höhö, kul familj du har ;) Och hur ska jag kunna se Family Guy eller vad du nu sa när jag inte vet vilken tid och vilken kanal? Hur hade du tänkt att det skulle lyckas??



Förresten, skulle inte detta vara en modeblogg??? Vart är modet? En liten fråga bara.. ;)

2008-10-03 @ 13:10:42
URL: http://degeryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag orkar inte skriva det här igen.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0